wtorek, 25 lipca 2017

Aldebaran 2 - Zaawansowane podróże świadomości w HoloSync® 3D



Kolejna podróż zaprowadziła mnie tym razem do moich pra korzeni, o czym poinformowali mnie opiekunowie. Indie, kronika Akaszy. Podróż etniczna, pełna emocji,  obrazów, faktów i bogactwa kulturowego Indii.
W jaskini czekali na mnie dwaj pięknie, etnicznie ubrani hindusi. Sama jaskinia zamieniła się w  hinduskie świątynie a dokładniej w dziesiątki bogato złotem zdobionych świątyń. Każda poświęcona była innemu bożkowi, ta główna i największa była świątynią boga Vishnu, propagatora rozprzestrzeniania wiedzy Veda. Bogactwa tej przestrzeni nie da się opisać. Moją największą ciekawość wzbudził sam klimat tej podróży świadomości. Opuściliśmy jaskinię startując w universum. Statkiem kosmicznym dolecieliśmy do wielkiej stacji kosmicznej, na której zgromadzona była cała energia Akaszy. Określana jako nadeteryczna substancja wszechświata, biblioteka Boga. Były tam zapisy w postaci miliardów myślokształtów, hologramów, dźwięków, które materializują się w zapisach na kartach kronik Akaszy.  Wszystkie informacje, w które tam miałam wgląd, przekazane mi były w postaci hologramów, filmu i myślokształtów, które mogłam odczytywać. Samą stacją kosmiczną akaszy opiekowali sie hinduscy synowie Brahmy. Jeden z nich odczytywał mi także zapisy udokumentowane w bibliotece palmowej. Zrozumiałam to jako symbol ziemskiej świadomości. Nie byłam w stanie ogarnąć tego ogromu informacji. Myślę jednak, że moja jażń otrzymała cały wgląd i umieściła go w mojej podświadomości, ażeby mi to wszystko usystematyzować i sukcesywnie udostępniać. Po powrocie do jaskini zastałam znowu taki sam obraz jak na początku podróży. Było to dla mnie ogromne wzbogacenie mojej ziemskiej świadomości.   

Zdjęcie: https://swaminarayangadi.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz